.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله خمپاره‌ای به عزاداران اربعین حسینی

شبکه خبری المیادین از کشته و زخمی شدن 9 تن در حمله خمپاره‌ای به عزاداران اربعین حسینی در جنوب بغداد خبر داد.

به گز ارش شمال نیوز به نقل از شبکه خبری المیادین، در حمله خمپاره‌ای که امروز (شنبه) به جمع زائران اربعین حسینی در منطقه اللطفیه بغداد صورت گرفت دو زائر کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

همچنین یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که سه گلوله خمپاره در اولین ساعات صبح امروز به منطقه اللطیفیه اصابت کرد. این حمله زائرانی را که در حال رفتن به کربلا بودند هدف قرار داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد، نیروهای امنیتی بلافاصله در محل حمله حضور یافته و تدابیرا منیتی شدیدی را در این منطقه اتخاذ کردند.

از سوی دیگر شبکه المیادین اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق تعداد زیادی موشک از نوع گراد و سکوی پرتاب آن را کشف کرده‌اند که قرار بود از این موشک‌ها برای حمله به شهر کربلا در ایام عزاداری اربعین حسینی استفاده شود.

شبکه المیادین اعلام کرد: نیروهای واکنش سریع عراق 120 موشک نوع گراد را به همراه سکوهای پرتاب این موشک‌ها در یک مخفی‌گاه درمزرعه‌ای استیجاری، پیدا کردند. /250ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 1 دي 1392
زمانی بود متوکل برای زائرین قبر امام حسین (ع) دست قطع می کرد و الان این لعنتیها او را روسپید کردند خدا لعنت کند آنها را که این زائرین بی دفاع را اینجور به خاک خون کشیدند . و خوشا به سعادت زائرینی که در این راه به فیض شهادت نائل شدند و به شهدا کربلا پیوستند . به نیت هزاران بار لعنت بر آنانی که به هر دلائل سد راه زائرین سالار شهیدان می شوند . لعنت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.